KIEROWNIK BIURA HANDLOWEGO

Główne zadania:

  • Zarządzanie sprzedażą biura handlowego
  • Nadzór nad działalnością oddziału handlowego (nadzór organizacyjny, zarządzanie operacyjne, odpowiedzialność za wynik)
  • Wsparcie handlowców w bieżącej pracy (Kierownik rozliczany jest ze sprzedaży oddziału a nie z własnej sprzedaży)
  • Uczestnictwo w negocjacjach z Klientami, doradztwo techniczne,
  • Współtworzenie i nadzór nad realizacją strategii rozwoju oddziału handlowego
  • Zapewnienie odpowiedniego poziomu obsługi klientów
  • Monitoring rynku, konkurencji, przygotowywanie sprawozdań i prezentacja wyników
  • Troska o pozytywny wizerunek firmy oraz budowanie jej silnej pozycji na rynku

Od kandydatów oczekujemy:

  •  doświadczenie w zarządzaniu biura handlowego  (zarządzanie budżetem, wynikiem oddziału)
  • Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne
  • Dojrzałość biznesowa, komunikatywność, charyzma, umiejętność budowania relacji
  • Doświadczenie w negocjacjach i znajomość lokalnego rynku
  • Zaangażowanie, dobra organizacji pracy własnej i zespołu
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, z nastawieniem na długoterminową współpracę,
  • odpowiednie wdrożenie
  • pracę w miłej atmosferze,
  • wsparcie zgranego Zespołu
  • szkolenia branżowe
  • Dużą samodzielność w działaniu, niezbędne narzędzia pracy

Miejsce pracy: Gdynia

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: praca@techglobal.pl   wraz z podaniem numeru referencyjnego: KBH/GA-GD2021-1
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Techglobal S.C. z siedzibą w Gdańsku Al. Grunwaldzka 223 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.


 

SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH

Główne zadania:

  • utrzymywanie i wzmacnianie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych,
  • aktywną sprzedaż produktów z oferty firmy,
  • negocjacje warunków handlowych z klientami,
  • przygotowywanie wycen i ofert handlowych,
  • prowadzenie prezentacji biznesowych oraz rozmów handlowych,
  • osiąganie zakładanych celów sprzedażowych,
  • współpracę z pozostałymi działami  firmy.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość obsługi komputera
  • znajomość pakietu Office
  • prawo jazdy kategorii B
  • dyspozycyjność
  • gotowość do podróży służbowej
  • min. 2 lata doświadczenia w handlu elektroniką,
  • łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych,
  • komunikatywność i zapał do pracy,
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • umiejętność prowadzenia rozmów handlowych,
  • mile widziane wykształcenie techniczne i znajomość branży security/teletechnicznej.

Oferujemy:

  • stabilne warunki pracy, zatrudnienie na pełny etat i umowę o pracę,
  • atrakcyjny, przejrzysty system wynagrodzenia (podstawa + premia),
  • pełny darmowy cykl szkoleń i prezentacji,
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • pracę na samodzielnym i odpowiedzialnym stanowisku,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
     

Miejsce pracy: Gdynia

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: praca@techglobal.pl   wraz z podaniem numeru referencyjnego: STH-GA2021-1
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Techglobal S.C. z siedzibą w Gdańsku Al. Grunwaldzka 223 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.


 

SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH

Główne zadania:

  • utrzymywanie i wzmacnianie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych,
  • aktywną sprzedaż produktów z oferty firmy,
  • negocjacje warunków handlowych z klientami,
  • przygotowywanie wycen i ofert handlowych,
  • prowadzenie prezentacji biznesowych oraz rozmów handlowych,
  • osiąganie zakładanych celów sprzedażowych,
  • współpracę z pozostałymi działami firmy.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość obsługi komputera
  • znajomość pakietu Office
  • prawo jazdy kategorii B
  • dyspozycyjność
  • gotowość do podróży służbowej
  • min. 2 lata doświadczenia w handlu elektroniką,
  • łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych,
  • komunikatywność i zapał do pracy,
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • umiejętność prowadzenia rozmów handlowych,
  • mile widziane wykształcenie techniczne i znajomość branży security/teletechnicznej.

Oferujemy:

  • stabilne warunki pracy, zatrudnienie na pełny etat i umowę o pracę,
  • atrakcyjny, przejrzysty system wynagrodzenia (podstawa + premia),
  • pełny darmowy cykl szkoleń i prezentacji,
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • pracę na samodzielnym i odpowiedzialnym stanowisku,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
     

Miejsce pracy: Gdańsk

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: praca@techglobal.pl   wraz z podaniem numeru referencyjnego: STH-GD2021-1
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Techglobal S.C. z siedzibą w Gdańsku Al. Grunwaldzka 223 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.


 

REGIONALNY PRZEDSTAWICIEL TECHNICZNO-HANDLOWY

Zakres obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie klientów północnej części Polski
  • przygotowywanie ofert i warunków współpracy
  • pozyskiwanie, utrzymywanie i rozwijanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami
  • posprzedażowa obsługa i opieka klienta (osobista, telefoniczna, mailowa)
  • pozyskiwanie i analiza informacji dotyczących potencjalnych klientów monitorowanie rynku oraz konkurencji
  • ofertowanie produktów, współtworzenie strategii sprzedażowej, handlowej, a także marketingowej
  • odpowiedzialność za realizację planu sprzedażowego
  • wsparcie procesu sprzedaży według potrzeb klienta
  • zbieranie feedbacku od klienta i przekazywanie jego wymagań do działu sprzedaży
  • raportowanie i ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania:

  • co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • umiejętność prowadzenia rozmów handlowych oraz negocjacji
  • prawo jazdy kat. B
  • sprawna obsługa pakietu Office
  • umiejętność obsługi systemu CRM
  • rozwinięte umiejętności sprzedażowe
  • doskonała organizacja pracy własnej
  • skuteczne wyznaczanie priorytetów i nastawienie na realizację wyznaczonych celów
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • zaangażowanie, samodzielność, inicjatywa w działaniu
  • zdolność szybkiego przyswajania wiedzy branżowej
  • gotowość do kilkudniowych wyjazdów służbowych

Oferujemy:

  • umowę o pracę oraz prowizję od pozyskanych klientów i wyników sprzedaży
  • laptop i telefon służbowy
  • samochód służbowy
  • pracę w perspektywicznej branży, z ciekawymi ludźmi
  • doskonałą atmosferę
  • szkolenia branżowe

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: praca@techglobal.pl   wraz z podaniem numeru referencyjnego: RPTH-GD2021-1
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Techglobal S.C. z siedzibą w Gdańsku Al. Grunwaldzka 223 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.


 

MAGAZYNIER/LOGISTYK

Główne zadania:

  • prace związane z przyjmowaniem i wydawaniem towarów,
  • przygotowanie towaru do sprzedaży,
  • prowadzenie dokumentacji magazynowej,
  • przeprowadzanie bieżących inwentaryzacji,
  • obsługa operacji magazynowych w systemie informatycznym,
  • kontrola stanów magazynowych,
  • zamawianie towarów,
  • proponowanie usprawnień w podległym obszarze,
  • dbałość o porządek w magazynie,
  •  ścisła współpraca z innymi osobami w firmie w celu utrzymania najwyższej jakości obsługi klientów

Od kandydatów oczekujemy:

  • Podstawowej znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej
  • Umiejętności wystawiania dokumentów magazynowych
  • Sumienności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków, zaangażowania w zadania,
  • Otwartości i nastawienia na współpracę w zespole,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na magazynie.
  • Samodzielności, dokładności i skrupulatności w prowadzeniu dokumentacji magazynowej.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, z nastawieniem na długoterminową współpracę,
  • odpowiednie wdrożenie
  • pracę w miłej atmosferze,
  • wsparcie zgranego Zespołu
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • szkolenia branżowe

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: praca@techglobal.pl   wraz z podaniem numeru referencyjnego: M/L-GD2021-1
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Techglobal S.C. z siedzibą w Gdańsku Al. Grunwaldzka 223 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Wszelkie prawa zastrzeżone TECHGLOBAL S.C. 2016-2021